Moya Matcha kaubamärgi kaasasutaja Hitomi Saito kasvas üles Jaapanis Kanazawa prefektuuris. Ta õppis seal äri ja haldust ning loodeti, et ta liitub oma pere ehitusettevõttega. Selle asemel otsustas Hitomi Saito oma südant järgida ning ta astus Tokyo Seika Gakko kokakooli, õppides samal ajal ka traditsioonilist Jaapani teetseremooniat. Lisaks jätkas ta ka makrobiotikaõpinguid Kushi Instituudis, mis on üks maailma juhtivamaid makrobiootilisi hariduskeskusi. Seal omandas ta teadmisi tasakaalustatud toitumise, eriti sellise, mis sisaldab rohkelt köögivilju ning täisteratooteid, olulisuse kohta.
See viis ta Tokios ABC kokandusstuudio õppejõuks. Pärast kolmeaastast õppejõuks olemist oli aeg laiendada oma kulinaarset tausta ka väljaspool Jaapani traditsioone ja Hitomi Saito sõitis Pariisi, kus ta asus tööle kuulsa peakokk William Ledeuil’iga Saint-Germain des Prèsis Ze Kitchen Galeries, kes tutvustas talle erinevaid lähenemisi Prantsuse traditsioonilisele köögile. 2010. aastal lõpetas Hitomi Saito Le Cordon Bleu kooli, kuulsa kokakunsti talentide inkubaatori. Kooli loov lähenemine toiduvalmistamisele – mille tulemuseks on sageli sajandivanuste retseptide segamine uute maitsete ja seadetega – muutus Saitole kulinaarseks inspiratsiooniks.
Perekondlikud sidemed Euroopaga tutvustasid Saitot uute maitsete mikrokosmosega, arendades veelgi tema kulinaarse loomingu ulatust. Ta kogemused osutusid talle suureks kasuks, võimaldades tal töötada muu hulgas Pariisis asuva Ameerika diplomaatilise korpuse peakokana ja valmistada toitu mitmetele kuulsustele näiteks Karl Lagerfeldile.
Alates 2013. aastast on Hitomi Saito aktiivselt tegelenud ökoloogilise matcha reklaamimisega Euroopa köögis. 2015. aastal lõi ta Moya tee kaubamärgi, mis oli keskendunud matchale ja teistele Jaapani ökoloogilistele rohelistele teedele.