TAGASTAMISTINGIMUSED
Tagastamised
Me pakume tagastust või tagasimakset 30 päeva. Kui teie ostust on möödunud 30 päeva, ei saa me kahjuks teile tagasimakset ega vahetust pakkuda.
Tagastamiseks peab teie poolt ostetud asi olema kasutamata ja samas seisukorras, nagu te selle saite. See peab olema ka originaalpakendis.
Tagastamise võimaldamiseks vajame ostukviitungit või muud tõendit ostu kohta.
Ärge saatke oma ostu tootjale tagasi
Tagasimaksed
Kui teie tagastus on kätte saadud ja kontrollitud, saadame teile e-kirja, et teavitada teid, et oleme teie tagastatud eseme kätte saanud. Samuti teavitame teid tagasimakse kinnitamisest või tagasilükkamisest.
Kui tagasimakse kinnitatakse, siis kantakse summa teie kontole, kust te ostu sooritasite või tagastatakse summa mõnel muul teile sobival viisil.
Hilinenud tagasimaksed
Kui te pole veel tagasimakset saanud, kontrollige kõigepealt oma pangakontot uuesti.
Seejärel võtke ühendust oma konto halduriga. Sageli võib kuluda veidi aega enne kui tagasimakse üle kantakse.
Kui olete selle kõik teinud ja te pole ikka veel tagasimakset saanud, võtke meiega ühendust aadressil info@moyamatcha.ee
Allahinnatud tooted
Tagasimakse sooritatakse vaid nende kaupade eest, mis on ostetud tavahinnaga, kahjuks ei saa me allahinnatud toodete eest raha tagastada.
Asendamine
Asendame esemeid ainult siis, kui need on defektsed või kahjustatud. Kui soovite oma ostu asendada, siis saatke meile e-kiri aadressil info@moyamatcha.ee ja saatke oma toode Pärnu Keskuse Itella Smartposti.
Transport
Toote tagastamiseks saatke see Pärnu Keskuse Itella Smartposti.
Kauba tagastamisel jäävad saatekulud teie kanda. Saatmiskulusid ei tagastata. Tagasimakse korral arvestatakse tagastuskulud tagasi teie tagasimaksest.